پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3342
-
الف
+

جشنواره فیلم سانتا باربارا از ویلم دفو تجلیل می‌کند

جشنواره سانتا باربارا جایزه طلایه‌دار سینما (Cinema Vanguard) را به ویلم دفو اهدا می‌کند.

جشنواره فیلم سانتا باربارا جایزه طلایه‌دار سینما (Cinema Vanguard) را به ویلم دفو اهدا می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم، ویلم دفو بازیگر و فیلمساز برجسته ‌ امسال به سبب ایفای نقش در فیلم «پروژه فلوریدا» ساخته شان بیکر در جشنواره فیلم سانتا باربارا جایزه طلایه‌دار سینما (Cinema Vanguard) را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است، سال گذشته ویلم دفو موفق به کسب جایزه اسکار شده بود.

جایزه طلایه‌دار سینما به منظور تجلیل از چهره‌هایی در صنعت فیلم اهدا می‌شود که «مسیر خود را شکل داده‌اند، ریسک‌های هنری متقبل شده‌اند و کمکی چشمگیر و خاص به عرصه فیلم کرده‌اند.»

راجر درلینگ مدیر اجرایی فستیوال فیلم سانتا باربارا در بیانیه‌ای گفت: ویلم دفو شخصیت‌های فراموش‌نشدنی بی‌شماری را به پرده بزرگ آورده است. نقش او در فیلم «پروژه فلوریدا» به خوبی استعداد و قوه تخیل او را به تصویر می‌کشد. تجلیل از آثار او با جایزه طلایه‌دار سینما برای ما یک افتخار است.

از چهره‌هایی که تا به حال موفق به کسب این جایزه شده‌اند می‌توان به کیسی افلک و میشل ویلیامز بازیگران فیلم «منچستر کنار دریا»‌ در سال ۲۰۱۷، رونی مارا بازیگر «کارول» در سال ۲۰۱۶، ادی ردمین و فلیسیتی جونز از «تئوری همه‌چیز» در سال ۲۰۱۵، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو برای «گرگ وال استریت» در سال ۲۰۱۴، ایمی آدامز برای «استاد» در سال ۲۰۱۳، ژان دو ژردن و برنیس بژو با «آرتیست» در سال ۲۰۱۲ و نیکول کیدمن با «سوراخ خرگوش» سال ۲۰۱۱ اشاره کرد. تمام این بازیگران برای همین آثار نامزد دریافت جایزه اسکار هم شدند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر